Alumnat sense assignació a Cicles formatius

L’alumnat que NO consta en el llistat d’assignació a Cicles Formatius i SÍ consta en llista d’espera, pot intentar obtenir una plaça vacant el dia 26 de juliol en l’acte públic d’adjudicació (informació publicada en web “Gestió llista d’espera CFGM i CFGS”).

Les persones que no obtinguin vacant aquest dia poden intentar-ho participant en la segona fase d’admissió a partir del dia 13 setembre.

La informació sobre la segona fase d’admissió es publicarà a la nostra web a principis de setembre.

L’alumnat que NO consta en el llistat d’assignació a Cicles Formatius i NO consta tampoc en llista d’espera pot consultar trucant o escrivint al centre si queda alguna plaça vacant durant la última setmana de setembre.