Creu Roja l’Hospitalet col·labora com a entitat per a la realització del Servei Comunitari de l’alumnat de 4t de l’ESO. Es va començar amb una sessió informativa sobre l’organització, el treball que fan a l’Hospitalet de Llobregat i els projectes que duen a terme a la ciutat per poder donar respostes a les necessitats socials. També es va parlar de la importància del voluntariat per a aquesta cobertura, creant consciència en el nostre alumnat de la importància d’ajudar als altres, i que per molt petites que siguin les coses que fem, de l’una o l’altra manera estem incidint en el canvi de les realitats socials del nostre entorn.
L’alumnat participarà com a voluntaris i voluntàries en els projectes de Creu Roja l’Hospitalet: Banc d’Aliments, Lots de Nadal, Horts Socials, Estimulació cognitiva i Campanya de Joguines.

Gràcies a Creu Roja per col·laborar amb el nostre institut.