Xerrada amb Fernando Lalana

El passat divendres 26 de gener, l’escriptor aragonès Fernando Lalana va visitar l’INS Altafulla per compartir una estona amb els alumnes de 3r d’ESO aprofitant que aquests han llegit, durant el segon trimestre, una de les seves novel·les.

Escartín en Lima es l’últim llibre publicat de la sèrie de novel·les sobre el detectiu Fermín Escartín i, en aquesta ocasió, els alumnes de tercer van poder resoldre tots els dubtes i inquietuds sobre la novel·la i altres qüestions preguntant directament a la font original, és a dir, a l’autor.

La xerrada va tenir lloc al gimnàs de l’institut i, abans del col·loqui, l’autor va explicar com és el dia a dia dels escriptors professionals (tal com ell mateix s’anomena), com és la tasca de documentació per fer una novel·la, com es treballa amb les editorials, etc.

A l’acabar la xerrada, l’autor va quedar-se firmant alguns exemplars i parlant de forma més distesa amb els alumnes que s’havien quedat amb ganes de preguntar més coses i no van poder perquè el temps va passar volant.