Ajuts i beques

Us informem que s’ha obert el termini per sol·licitar les beques del Ministerio de Educación y Formación Profesional per estudis postobligatoris per al curs 2023 – 2024.

Termini de presentació: del 27 de març al 17 de maig de 2023, ambdós inclosos.

IMPORTANT: L’alumne ha de sol·licitar la beca encara que no sàpiga què voldrà estudiar el curs vinent, cal presentar la sol·licitud de beca dins del termini i fer constar al formulari els estudis que creu que farà. Durant el mes de setembre es podrà modificar aquesta informació.

La sol·licitud de la beca s’ha de fer a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Enllaç al Departament d’Ensenyament

TIPUS DE BECA  ENLLAÇ  TERMINI  ESTAT
Beques per a ensenyaments post-obligatoris (BAT/CICLES/….)   Informació convocatòria

27 de març al 17 de maig de 2023. TANCAT
Beques I ajuts per a estudis universitaris Informació  convocatòria

27 de març al 17 de maig de 2023. TANCAT
Beques per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu convocatòria

Sol·licitar la beca

19 de maig al 30 de setembre de 2022.

TANCAT
 Atenció educativa per malaltia  Informació

Sol·licitud

Aquest servei es pot demanar en qualsevol moment del curs escolar  OBERT