Accés directe als apartats més utilitzats. Cliqueu damunt de la imatge

Llibres de text  curs 20-21 Transport escolar Pla d’organització de centre 20-21

Guia de l’estudiant curs 20-21

AMPA

L’institut a la ISS! Els alumnes de 4t reben els certificats de participació a l’Astro Pi Challenge 2019-2020!!!

Els alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO han rebut de mans de José Ramón García, director del centre, els certificats que acrediten la seva participació a l’Astro Pi Challenge 2019-2020.
L’Astro Pi Challenge és un certamen promogut per l’Oficina d’Educació de l’Agència Espacial Europea (Llegeix més»

Alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO participen a la videoconferència de guanyadors de l’European Astro Pi Challenge 2019-2020

Finalment, el passat 3 de setembre els alumnes de l’equip Space Wombats van participar a la videoconferència de guanyadors de l’edició 2019-2020 de l’European Astro Pi Challenge, Mission Space Lab.
Recordem que els Space Wombats van ser seleccionats entre els 10 equips guanyadors… Llegeix més»

Declaració responsable COVID

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, les famílies dels alumnes de secundària, en començar el curs, han de signar una Declaració responsable COVID.
Llegiu-la atentament, atès que demana el vostre compromís i responsabilitat amb el compliment de les mesures sanitàries aplicables a tots els centres d’ensenyament.
Hi… Llegeix més»