Feina d’estiu ESO i BAT
18/06/26Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!
Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!
Els alumnes de l’optativa de digitalització de 4t d’ESO i de programació de 1r de batxillerat de l’Institut treballen en un prototip de mini satèl·lit per fer-lo enlairar.
Es tracta del projecte CanSat que posa en marxa l’Agència Espacial Europea En la iniciativa s’hi han… Llegeix més»
Seguint amb el curs de la qualitat de l’aire a les aules, avui hem pres dades en aules tancades i obertes, així com als passadissos, pati, laboratoris per veure si hi ha molta diferència i si la qualitat de l’aire a l’interior de l’aula és… Llegeix més»