Masterclass a alumnes del Roquissar

Els alumnes de 3r d’ESO han treballat a classe el ball, han hagut de muntar una coreografia que pogués anar dirigida a un grup de 5è curs de primària. Avui han vingut els alumnes de 5é de l’Escola el Roquissar a aprendre la coreografia que han seleccionat.

S’ha fet en forma de Masterclass i ha estat tot un èxit. Els alumnes de primària s’ho han passat genial i estaven encantats de venir a visitar el centre. Han vingut acompanyats de la seva professora d’Educació Física i la Cap d’estudis, els ha semblat una iniciativa interessant i així els nens tenen una presa de contacte amb l’institut.

Els alumnes de 3r que han realitzat la coreografia han estat, la Élia Hidalgo, la Laia , la Júlia Pallarés, el Alex Blanco i el Gerard Natal. Ho han fet genial !!! Han ensenyat els passos i la coreografia i han sabut dinamitzar molt bé al grup.