Intercanvi amb Holmfirth

Aquests dies els nostres alumnes de 3r d’ESO estan compartint uns dies amb els seus companys anglesos procedents de l’institut de Holmfirth a Yorkshire.

S’allotgen a les cases dels nostres alumnes i aquests dies han fet visites a Tarragona, Barcelona i avui mateix han conegut el nostre poble i ens ha rebut el 1r tinent d’alcalde, el sr. Pere Gomés a l’ajuntament d’Altafulla.

Hem tornat a l’institut i han compartit les classes amb els nostres alumnes.

El cap de setmana el passaran amb els nostres alumnes fent una immersió lingüística total. El proper dilluns aniran a Girona de visita. El dimarts tornaran a Homfirth.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *