Presentem els Treballs de Recerca al XIII fòrum TRiCS

L’alumnat de Batxillerat del nostre centre ha participat en XIIIè Fòrum TRICS que va tenir lloc al Complex Educatiu els dies 4 i 5 d’abril. Allà ens hem trobat amb més de 2000 alumnes de tota la demarcació que han assistit a la presentació dels millors Treballs de Recerca del curs 2018-2019.

Nosaltres hem acudit amb els dos grups de primer de Batxillerat com a assistents i hem comptat amb la participació de sis alumnes de 2n de Batxillerat:
Alejandro Campayo Descobrint la simetria: Una introducció a la simetria molecular i a la teoria de grups   (tutora: Cori Planelles)
Aleix Castañé En bici per Altafulla: Disseny i aixecament topogràfic d’una xarxa de carrils bici   (tutora: Cori Planelles)
Laura Garrit  K-POP All over the World: com les xarxes socials generen un fenomen mundial   (tutora: Noemí Garcia)
Mercè Gómez Una proposta de remodelació del Xalet de la Creu   (tutor: Jaume Blay)
Anna Martínez De la Clara Bou a la Sara Amat: Els elements narratius a l’obra de Pep Puig   tutora: Araceli Muñoz)
Gerard Poll  Sun magnatism effects on Earth (tutora Júlia Llurba).

Felicitem els alumnes expositors i els seus tutors pels seus excel·lents treballs i esperem que tothom hagi gaudit d’aquesta magnífica oportunitat de compartir amb la resta de centres les seves presentacions. Fins el curs vinent!

El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esforç conjunt entre el Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències.