Finalistes al concurs Scratch Challenge

L’institut ha quedat finalista del Concurs Scratch Challenge, en el marc del programa mSchools. Els alumnes de 1r d’ESO Max Merino i Joel Ribé han  presentat el projecte “De gran vull ser…. astronauta”, en la categoria d’ESO.

La jornada de presentació i lliurament de premis dels mSchools Students Awards 2018 es durà a terme dissabte vinent, 9 de juny, a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat. Els nostres alumnes hauran de fer front davant del jurat i el públic assistent a un repte que se’ls plantejarà.

L’objectiu dels guardons Student Awards-Scratch Challenge és fomentar l’aprenentatge de la programació entre els docents i l’alumnat, com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula, mitjançant el desenvolupament de projectes a través del llenguatge Scratch, a més de premiar-ne les propostes més reeixides.

Molta sort nois!!!