De nou, finalistes als mSchools Students Awards

L’institut, amb el seu equip APP4U de 4t d’ESO compost per Gerard Ribé, Xavier Moreno, Noah Costa i Martí Polo, ha estat escollit com un dels finalistes dels mSchools Student Awards que tindran lloc el proper dia 9 de juny a La Farga (Carrer de Barcelona, 2, 08901 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona).

L’horari de la jornada és el següent

09:30: Acreditacions.
10.00: Obertura de l’acte
10.00 – 12:00
Presentacions dels projectes finalistes de Mobile History Map. Valoració del jurat i Votació per part del públic
Fira/exposició dels projectes finalistes d’App Education. Valoració del jurat i Valoració per part del públic
Repte Scratch, per part dels equips finalistes. Valoració del jurat
12.00 – 12.45
Deliberació del Jurat
Celebració 5 anys mSchools Student Awards
12.45 – 13.55: Lliurament de premis
13.55: Cloenda

Concretament opten al premi a la categoria Empresa i serveis connectats en App Education 2017-2018. Per a més informació podeu entrar a la web mschools
Visita la galeria d’imatges dels mSchools Student Awards 2017

Si voleu acompanyar als alumnes i donar el vostre vot heu de reservar entrada omplint el formulari següent. Tingueu en compte que cal rebre mail confirmant l’adjudicació d’entrada.

Molta sort!!