Morphing a 3r d’ESO de Visual i Plàstica

Per acomiadar-nos del curs 2015-16 a 3r d’ESO de Visual i Plàstica hem fet una activitat d’animació mitjançant la tècnica del morphing que és un efecte especial que utilitza l’animació per ordinador per transformar la imatge fotogràfica d’un objecte en la d’un altre. Els mateixos alumnes han fet les fotografies dels seus companys i, per manca de temps, el professor ha dut a terme l’edició de vídeo. S’han utilitzat per desenvolupar aquesta activitat els programes Popins animator i Windows live movie maker.
Links:

Així mateix aquí teniu un recull dels treballs d’animació stop motion fets a 3r de l’ESO de l’assignatura d’Educació visual i plàstica durant el curs 2015-16 al nostre institut.
Els alumnes van gravar els vídeos amb els seus mòbils. Programari recomanat: Per mòbils amb sistema operatiu Android: Stopmotion maker (de l’empresa Komadori) i per mòbils amb sistema operatiu IOS: Animate it o Istopmotion.
El professor vol agrair als alumnes la seva paciència i dedicació.
Links:

Podeu trobar informació més detallada i alguns recursos en relació amb aquestes i altres activitats (com ara el ninot animable en 3D “Clive” ) al tema 3 del Moodle de l’assignatura d’Educació visual i plàstica de 3r de l’ESO que està dedicat íntegrament a les imatges digitals.