Feina d’estiu ESO i BAT
18/06/26Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!
Cliqueu damunt del curs que fareu i allí trobareu un document amb la feina d’estiu per cada matèria. Bon estiu!
L’alumna L.J. de 2n de Batxillerat forma part de la Selecció Oficial 2024 en la categoria Centres Educatius del FIC-CAT. El dia 8 de juny sabrem si el seu curmetratge ha estat guanyador. Moltes felicitats
Durant una sessió de Visual i Plàstica en cada grup, realitzades aquesta setmana mitjançant videotrucada amb l’artista Ana de Toro (@anadetg ), l’alumnat de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat de conèixer el procés real que es du a terme per tal d’il·lustrar un llibre. Ha… Llegeix més»
Us comuniquem que ens hem adherit a un programa de reciclatge de cartutxos d’impressora buits a proposta de l’empresa FBO.
Hem col·locat un contenidor a l’entrada de l’institut on l’alumnat pot dipositar els cartutxos per donar-los-hi una segona vida. Quan dipositeu els cartutxos o tòners,… Llegeix més»