3r d’ESO a mEduTarraco19

Avui, 6 de març participem amb un grup de 3r d’ESO a la mEduTarraco.

Es tracta d’un projecte col·laboratiu, multicompetencial i interdisciplinar de georeferenciació i tecnologia mòbil adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària, a secundària i a batxillerat, amb l’objectiu de que els alumnes de les comarques tarragonines coneguin la ciutat de Tarragona, aprenguin a moure’s i descobrir-la així com engrescar-los a trobar indrets pràcticament desconeguts de la ciutat.

El projecte és una iniciativa dels Serveis territorials de Tarragona, que es desenvolupa en el marc del Mobile History Map (MHM) del programa mSchools. El MHM es basa en la creació col·lectiva de continguts geolocalitzats mitjançant l’ús de tecnologia mòbil.

El centre participa com a centre organitzador del projecte. Podeu visitar la web del projecte per a més informació.