Revista HOMO COGITANS

Al Departament de Socials hem creat una revista digital, anomenada “Homo Cogitans”, per tal que l’alumnat del centre pugui publicar les seves reflexions sobre el món que l’envolta. No es tracta d’una revista d’actualitat ni sobre les coses de l’institut. La podeu llegir a la següent adreça:

I comença així…

<<Aquest projecte va començar fa milions d’anys, quan el nostre avi va decidir oblidar tot el que li havien ensenyat, anar contra el costum, desobeir… i va baixar dels arbres. El món, allà abaix, era perillós i inhòspit, la seva agilitat no semblava ja ser-li útil, se sentia maldestre i vulnerable. Li calia, doncs, buscar noves formes de fer les coses, calia trobar noves estratègies… i així va néixer l’Homo Cogitans.

I aquí estem, milions d’anys més tard, en un racó del món molt lluny d’aquella primera petjada de l’avi, en un racó del món -Altafulla- on un grup d’individus Homo Cogitans es reuneixen cada matí per fer anar aquella gran troballa: el pensament.

Els articles que podreu llegir per aquí han estat escrits tots ells pels alumnes de l’Institut d’Altafulla, i tenen com a propòsit fer pensar. Ni més, ni menys.>>