Bones Festes!

Desitgem unes molt Bones Festes a tota la comunitat educativa de l’INS Torrent dels Alous!

felicitacio-torrent

JA TENIM GUANYADOR DEL SORTEIG DE LA PANERA I LA TAULETA!

unnamed2

El 057 ha estat el número guanyador del sorteig de la panera i la tauleta d’aquest any, i l’alumne afortunat que es duu el premi és

l’ÒSCAR DELMÀS de 1rA.

Enhorabona!!!

Percy Jackson: El lladre del llampec

Percy Jackson: El Lladre del Llampec és el primer llibre de la saga escrita per l’autor Rick Riordan.
Aquest llibre està narrat pel protagonista, Percy, el qual s’alia amb L’Annabeth i en Grover. A partir d’aquí, els tres es fiquen en un munt d’embolics amb els… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL DE LA CORAL DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS

concert-nadal_2016

Ahir divendres 16 de desembre va tenir lloc al Castell de Rubí el Concert de Nadal de la nostra coral de classes extraescolars, integrada en la Coral Jove de Rubí. Els nostres alumnes van emocionar un auditori ple i entusiasmat amb una varietat de cançons per a tots els públics. La coral assaja els dimecres, de 15:30h a 16:30h. al nostre institut.

Enhorabona!

MINIPROJECTE DE FOMENT DE LA LECTURA A LES CLASSES DE LLENGÜES

Els alumnes de primer cicle d’ESO i aula d’acollida han treballat aquesta setmana en el miniprojecte de foment de la lectura de creació de cartells publicitaris amb text i il·lustració. Els alumnes, al llarg de quatre hores de dedicació a les hores de llengües, i en petits grups de treball,  han pensat la idea, l’han plasmada sobre el paper a mode d’esborrany i han creat el seu cartell. Els tres millors seran visibles als passadissos del centre.

REUNIÓ INTERCANVI LINGÜÍSTIC AMB ELS ALUMNES BELGUES

belgicaBenvolgudes famílies,

Us convoquem a la reunió informativa sobre l’intercanvi amb alumnes belgues que tindrà lloc el proper dilluns 19 de desembre a les 17:30h amb el següent ordre del dia:

-Normes i condicions de l’intercanvi.

-Programa d’activitats.

-Precs i preguntes.

A la reunió assistiran la directora, Anna Malonda, la coordinadora de batxillerat i de l’intercanvi, Tere Cantos, i la professora d’anglès i col·laboradora en l’intercanvi, Imma Llongueras.

Us hi esperem!

INSCRIPCIÓ DEL NOSTRE ALUMNAT AL II CERTAMEN D’ORATÒRIA

certamen_oratoria_2017_2

oratogafinalistas_1Una desena d’alumnes del nostre centre s’han inscrit avui al II Certamen d’Oratòria que tindrà lloc el 25 d’abril de 2017 al Paranimf de la Universitat de Barcelona. La finalitat del concurs és millorar les competències de comunicació oral i plurilingüe de l’alumnat de secundària i batxillerat. Un cop feta la inscripció que es tancava avui, els alumnes hauran de presentar un text abans del 30 de gener, d’entre 500 i 600 paraules de tema lliure, en qualsevol de les llengües treballades al currículum de l’educació secundària (català, castellà i anglès) amb el qual seran seleccionats per realitzar una formació específica sobre Oratòria i Comunicació d’Impacte en vuit tallers, conduïts per l’escriptora, educadora i experta en oratòria, Bárbara Pastor.

En el següent enllaç podeu veure el vídeo de la I edició del Certamen d’Oratòria organitzat per l’editorial Santillana i la directora del projecte, Bàrabara Pastor.

THEATRE IN ENGLISH!

Avui tots els grups del centre hem anat al teatre a veure una obra en anglès. Ho hem passat molt bé i els actors han estat excel·lents. It was great fun!

els-actors-shan-deixat-fer-foto-amb-algunes-alumnes