Projecte «Marca Personal»

En projecte de MARCA PERSONAL es posa en pràctica TOT el treballat durant el cicle de CF. El porta a terme l’alumnat de 2n en el mòdul de M12 (projecte) i té com a base la metodologia d’aprenentatge-servei. Per parelles creen una Marca Personal amb un Instagram professional, i a partir d’aquí, essent coherents amb la filosofia de la seva marca, han de realitzar, de manera individual, 20 sessions a un client/a real, pot ser un familiar, un amic o amiga, un company/a, etc. Prèviament es fa una valoració inicial i una planificació per tenir clar els objectius i continguts a treballar.
Cada setmana hauran de penjar a l’instagram 2 sessions presencials-live de 45’, on dirigeixen face to face al seu client/a, i 2 sessions online, on creen i marquen molt bé les rutines que ha de fer el seu client/a de manera autònoma. A més a més, es treballa a nivell d’intercentre amb l’Institut dels Aliments, els quals pertanyen a una “marca personal” i donen el suport nutricional als clients/es.
La “prèvia” d’aquest macroprojecte es realitza amb l’organització sense ànim de lucre Superacció. El nostre alumnat posa en pràctica entrenaments personals i individualitzats a aquests joves en risc d’exclusió social. L’alumnat pren consciència del poder de l’esport i l’activitat física com a integrador social, i desenvolupa sessions per tal d’intentar establir hàbits saludables i que els mantinguin en el futur de manera autònoma.