TD1 Esquí Alpí Preinscripció Oberta!!

1a part:

Inscripció a les PROVES ESPECÍFIQUES dels ensenyaments esportius d’Esquí alpí.

• Presentació de sol·licituds d’inscripció:

Caldrà fer-la durant la primera quinzena de novembre de 2023 (del 6 al 22 de novembre)

• Pagament del preu públic d’inscripció (49,25€):

Per poder fer el curs cal haver fet les proves, com a molt tard en el 1er període del curs 2023/24

Data de la prova: dia 12 i 13 desembre  a La Molina

És imprescindible assistir a la reunió de presentació, que es farà de forma telemàtica. Prèviament es notificarà dia i hora.

2a part:

Preinscripció als ESTUDIS dels ensenyaments esportius del 1r nivell d’Esquí alpí.

• Presentació de la sol·licitud de preinscripcióoberta fins al 14 de desembre de 2023
  • Cal enviar la documentació i la sol·licitud al formulari que trobareu a Institut > Secretaria > Preinscripció
  • Matrícula: del 12 al 20 de desembre de 2023, fins les 15 hores

• Primer nivell:
    • Opció 1: Bloc específic durant les vacances escolars d’hivern.
    • Opció 2: Bloc específic durant les vacances escolars de primavera.
    • Bloc comú i complementari (única opció): 5 sessions presencials al febrer en horari de tarda (dilluns) més una sessió d’esquí adaptat (durant el bloc específic a pistes) i la resta en format telemàtic.

• Chalet Refugi UEC La Molina Enllaç