Sortida hivernal EAS 2024

Ja fa una setmana que vam aterrar després de 5 intensos dies d’esquiada amb tot l’institut.

L’experiència ha estat increïble; els matins els dedicàvem a fer classes d’esquí alpí o d’snow (en funció dels nostres interessos) i les tardes anaven enfocades a treballar alguns aspectes curriculars aprofitant l’entorn i l’espai en què ens trobàvem. Les nits també estaven dinamitzades i, com a punt fort, tots els departaments preparaven alguna cosa per a la resta! D’aquesta manera vam poder gaudir d’una cursa d’orientació nocturna pels voltants preparada per l’alumnat de GUIAMNLL, una sessió coreografiada nocturna dinamitzada per l’alumnat de CF i, finalment, la ballaruca i festa final, preparada per nosaltres!!

Perquè tingueu una idea de com ho hem viscut…

L’alumnat de 1r d’EAS va fer una descoberta del poble de Sort a través de fotografies i preguntes relacionades amb l’entorn.També van fer un cinefòrum d’un documenta

l relacionat amb un rescat de muntanya a Catalunya, que els va ajudar a reflexionar sobre la importància d’avisar sobre la zona en la qual ens trobem i d’anar ben preparats en cas d’emergència.Entre d’altres, i amb l’ajuda de l’alumnat de 2n d’EAS, ens vam aprendre la coreografia que es va dinamitzar al llarg de la nit per tal d’intentar anar tots a la una i fer un tancament de tota l’estada, BRUTAL!

L’alumnat de 2n d’EAS, en canvi, va poder vivenciar un bingo musical, un concurs fotogràfic i tota una sèrie de recursos lúdics a partir de jocs de taula que els van ajudar a comprendre la importància de ser coneixedors de la normativa i de la seva correcta dinamització per aconseguir l’objectiu de l’activitat.

Com a punt culminant, 2n també va ser qui va dinamitzar la darrera tarda amb l’alumnat de 1r, tot ensenyant el ball final i l’organització que tenien de cara a la nit perquè fos un èxit total (i així va ser!).

Després d’aquesta gran setmana, hem tornat a emprendre les classes amb força: treballs, exàmens, dinàmiques, esport i uns quants balls formaran part d’aquests propers dies. Del que estem segurs és que, vingui el que vingui, ho enfrontarem amb ganes, il·lusió i motivació; la festa no acaba aquí!