Quart projecte del GUIAMNiLL – Setmana blanca

Durant la Setmana Blanca de l’IEB, com a projecte d’intervenció relacionat amb el mòdul de Guia de Muntanya baixa i mitjana del CFGM de GUIAMNLL, hem anat a la Cerdanya a fer diverses activitats relacionades amb el medi hivernal.

Entre altres, hem fet esquí de fons, cerca de víctimes d’allaus, raquetes de neu, construcció de refugis, ancoratges en terreny nevat i esquí alpí.

Per tal d’integrar-ho tot dins dels objectius del mòdul de projectes, l’alumnat de segon ha estat l’encarregat de preparar i realitzar totes aquestes activitats a l’alumnat de primer. I per fer-ho, han hagut d’utilitzar tot allò après l’any passat i preparar-ho amb antelació! El resultat ha sigut una setmana molt profitosa, on tot l’alumnat ha après i gaudit a parts iguals.

En aquest vídeo us podeu endur una impressió del què ha estat la setmana.