Projecte Fem Futbol a l’Escola

Aquest és un projecte que es porta a terme dins del Tècnic Esportiu de Futbol 2. Els i les alumnes del segon nivell de futbol, dins l’assignatura de Bases Psicopedagògiques de l’Ensenyament i de l’Entrenament, elaboren una Unitat Didàctica d’iniciació al futbol per als alumnes d’una escola de primària. En aquest cas va ser per als  alumnes de 5è de Primària de l’Escola Seat.

Dissenyen la unitat didàctica, elaboren les sessions i durant tres dilluns fan de monitors de futbol. Els preparen jocs, activitats d’iniciació al futbol i un petit torneig per l’última sessió. Tot des del punt de vista inclusiu i buscant la màxima participació dels nens i les nenes i donant molta importància als valors com el respecte, la tolerància, el treball en equip i l’esforç.

Els alumnes de l’Escola Seat s’ho van passar molt bé i els del Tècnic de Futbol també.