Projecte «Descobrint Barcelona»

Des del mòdul 4: Ús d’establiments i serveis, l’alumnat de 2n d’IFE prepara diferents activitats pels barris de Barcelona amb la intenció de conèixer la nostra ciutat, i aprendre també com ens podem moure per cada zona.

Com a mostra, durant el primer trimestre l’alumnat ha preparat una visita al districte d’Horta-Guinardó, on, de la mà d’un veí, hem pogut conèixer la història de les bateries antiaèries del Turó de la Rovira i un munt d’anècdotes sobre la vida dels barraquistes que van convertir aquest espai en casa seva.

També aprofitant la preparació de les festes de Nadal al centre de la ciutat, l’alumnat va preparar una gimcana pels companys de 1r i 3r, que ens va permetre conèixer espais tan emblemàtics de la nostra ciutat com la Catedral, l’Arxiu Històric que van ser els antics jutjats, la Plaça del Rei, la Plaça Sant Jaume, el Pont del Bisbe, les columnes romanes del Temple d’August o la tradicional Fira de Santa Llúcia.