PROJECTE DESCOBREIX MONTJUÏC

Dins el mòdul de projectes, el passat 3 de maig els alumnes de 2n EAS van celebrar una gimcana per descobrir els llocs més emblemàtics de Montjuïc amb els alumnes convidats de 4rt ESO i 1er BAT de l’institut Verdaguer. Ha estat un projecte que ha requerit molta implicació i coordinació, així com creativitat i control del temps per tal que tot fluís i encaixés com un engranatge que permetés dur a terme activitats lúdiques i culturals creades per l’alumnat. Ha estat tot un èxit gràcies al bon treball en equip. Tot plegat, un matí de nervis i diversió amunt i avall la muntanya a l’hora que d’aprenentatge . Enguany, la festa ha acabat amb el repartiment de diplomes als guanyadors i una ballaruca conjunta i molta energia positiva. Creiem que activitats com aquestes permeten al nostre alumnat treballar en situacions reals on experimentar i aprendre de cara a millorar el seu futur laboral i personal. Repetirem!!!