Experiència Erasmus

Hola a tothom, soc Louis Sela, alumne de 2n d’EAS i l’any passat vaig tenir la meravellosa oportunitat de marxar durant dos mesos a Zwolle, una petita ciutat dels Països Baixos envoltada de natura i cultura.

Durant el primer mes vaig conèixer el funcionament de l’Educació a Holanda fent les meves pràctiques al Deltion College, una escola que sembla treta d’una pel·lícula i on he conegut gent increïble amb qui he intercanviat coneixements i vist una nova manera de veure els estudis. Aquest mes vaig estar allotjat en una residència per a estudiants on he conegut gent d’arreu del món i he gaudit de sopars temàtics. (No molta festa, ja que allà la festa comença a les 22h i acaba a les 3 AM)

El segon mes, em sento molt agraït d’haver pogut viure amb una encantadora mare, el seu fill i gos. Amb ells he compartit nits de pel·lícules i sopars en què hem compartit moments molt bonics, m’he sentit com un germà gran pel fill i ja us puc dir que sens dubte, jo els considero família.

Aquest Erasmus no només m’ha permès construir i reforçar hàbits, sinó que m’ha omplert d’energies positives i ganes de continuar compartint amb el món les ganes de superar-se cada dia i de connectar amb gent diferent (A més de fer un gran esforç en desenvolupar les meves xarxes socials com a creador de contingut, motivador, i cantant). I ja us dic que aviat aniré a visitar la gent que estimo tant perquè allà, ja tinc una segona llar (i molta gent a qui recarregar les energies positives).

Si algun dia teniu l’oportunitat de descobrir el món i connectar amb gent, feu-ho, si us plau, a més també creixereu en l’àmbit personal i professional. I viatjar sol 10/10.