Dona’m Joc – Intervenció de l’alumnat d’EAS a l’IFE AMIE

L’alumnat d’EAS i de l’IFE AMIE han començat el projecte Dona’m joc!, un projecte que realitza l’alumnat d’EAS en el mòdul 06 “Recursos lúdics en activitats d’oci i temps de lleure”, i consisteix en realitzar diferents intervencions a l’alumnat d’IFE AMIE. El projecte dóna resposta a les necessitats de l’alumnat d’IFE de començar les jornades educatives amb activitats d’activació física i mental. En aquest sentit, la proposta pretén realitzar activitats de jocs adaptats els divendres al matí al llarg del segon trimestre escolar (gener – març).

A través d’aquestes sessions l’alumnat d’IFE:

• Activa física i mentalment el cos per iniciar la jornada educativa en condicions òptimes.
  • Adquireix un hàbit saludable beneficiós pel dia a dia.
  • Desenvolupa habilitats socials per la seva formació personal i professional.