“Decorem l’IEB” Projecte globalitzat de 1er d’IFE AMIE

S’apropen les vacances d’hivern i l’Institut ha estat decorat pels alumnes de 1r d’IFE. Les dues seus de l’Institut de l’esport llueixen guarnides aquests dies gràcies a l’esforç dels nostres alumnes.

El projecte ” Decorem l’Institut” es va encetar a l’octubre i consta de diferents fases: anàlisi de necessitats del centre (l’alumnat va realitzar entrevistes al professorat i al PAS de l’escola), recerca d’idees per a la decoració i disseny de l’organització, creació de les decoracions i, per últim, penjar la decoració a les dues seus.
Tot aquest projecte ha estat molt beneficiós pel nostre alumnat ja que han après a treballar en equip, distribuir les tasques i, sobretot, adquirir competències professionals per al seu futur!
Esperem que us agradi, podeu veure la decoració a l’Institut fins després de les vacances d’hivern.