BECA FORMATIVA A ROTTERDAM

L’alumnat de 1r de Condicionament físic ha realitzat una estada formativa a Rotterdam gràcies a la beca del Pla d’Impuls de les llengües. Del 4 al 8 de març han participat en diverses activitats de fitness organitzades pel Club Esportiu David Lloyd com, per exemple, Blaze, Spirit Live Sound Meditation, Aqua fitness, pilates i moltes més. Les activitats programades també han fomentat que l’alumnat reflexioni, treballi en equip, decideixi i faci les seves propostes.

També, han tingut l’oportunitat de fer diverses activitats turístiques com un creuer pel port de Rotterdam, veure les vistes panoràmiques des de l’Euromast i visitar la ciutat d’Amsterdam. Gràcies a la beca, l’alumnat ha pogut practicar l’anglès orientat al seu sector professional en un entorn real, una bona oportunitat per qualsevol estudiant!