Batxillerat esportiu

Batxillerat en 3 cursos
GM Tècnic/a d’esports en
Futbol o Salvament i socorrisme en els 2 primers cursos

El Curs 2021-22 posem en marxa el Batxillerat de doble titulació esportiva. Aquesta iniciativa neix de la col·laboració de tres instituts públics molt propers, no només geogràficament sinó, sobretot, en la manera d’entendre l’educació i la formació de les futures generacions. Amb la convicció que aquesta proposta millora les possibilitats d’èxit, tant acadèmic com professional de l’alumnat, em sumat forces, il·lusions, potencial formatiu i passió per l’esport:

Institut Joan Salvat i Papasseit

Institut de Nàutica de Barcelona i

Institut de l’Esport de Barcelona

Què és el Batxillerat de doble titulació esportiva?

Aquest Batxillerat permet obtenir una doble titulació. D’una banda, el batxillerat i d’una altra el grau mitjà de tècnic/a en futbol o en salvament i socorrisme. Es desenvolupa en tres cursos i un dels seus avantatges és que el batxillerat es desplega en més temps, fet que fa més fàcil la superació. A més, durant els dos primers cursos es combina amb el grau mitjà escollit (nivell 1 i 2 de tècnic/a de futbol o salvament i socorrisme).

Quins són els avantatges d’aquests estudis esportius?

Pots obtenir una doble titulació en tres cursos acadèmics.

Realitzar el Batxillerat en tres anys afavoreix l’èxit escolar.

La doble titulació permet convalidar algunes matèries, el que redueix la càrrega lectiva.

La cooperació entre les tres institucions permet disposar d’instal·lacions i professorat altament qualificat.

El pla tutorial es vertebra en una cotutoria que donarà resposta i suport a les necessitats de d’ambdues titulacions així com orientació en l’itinerari professional.

Aquesta modalitat inclou:

Batxillerat científic-tecnològic o humanístic-social

Grau mitjà en Salvament i socorrisme o en Futbol

Pràctiques en empreses

Accés directe a Cicles Superiors

Accés a grau universitari

Inserció laboral

Més informació de contiguts, preinscripció i matrícula, preus, materials a ESTUDIS > Batxillerta esportiu.