Renovació del Consell Escolar

Us animem a presentar-vos a les eleccions al Consell Escolar, que es duran a terme el pròxim dimecres 1 de desembre, de forma telemàtica.
Per a tal efecte s’obre el període des d’avui i fins al dia 24/11/21, per a què presenteu les vostres candidatures.

El dia 25/11/21 es publicaran les candidatures i tindreu fins a l’1/11/21 per decidir quina representa millor el vostre Institut de l’Esport de Barcelona.

Les persones candidates han d’enviar un correu electrònic a amartin@ieb.cat dins el termini establert, incloent un document indicant nom, cognoms, curs, una fotografia i una molt breu explicació de per què es vol presentar. D’aquesta forma ho penjarem al web i tothom podrà conèixer als aspirants.