Visita a centres amb beca Erasmus+

El passat 7 i 8 de març  la coordinadora de mobilitat internacional va  visitar els centres holandesos on els nostres  alumnes de 2 CF,  el Pau Cutchet i el Carlos Pérez beneficiaris de la beca Erasmus+,  han  realitzat  la seva estada de pràctiques.

Vam tenir l’ocasió de conèixer els seus respectius coaches el Pablo Marte a Deltion College,  de Zwolle i al Dirk Wijnalda a l’Sportscentre Olympos de la Universitat d’Utrech i visitar les instal·lacions guiats dels nostres alumnes.

Enguany, aquesta estada de pràctiques Erasmus +  ha estat adreçada a estudiants d’ensenyaments esportius de grau superior i  té una durada de dos mesos. Els alumnes  han de realitzar  un pla d’activitats del  seu respectiu cicle, en aquest cas de Condicionament Físic,  d’unes 25h setmanals el qual ha estat acordat i consensuat prèviament  per l’IEB i la institució o organisme d’acollida.

Tant el Pau com el Carlos han gaudit d’una experiència força enriquidora en molt sentits: en l’àmbit professional, d’estudis i també  cultural. Ben segur que compartiran  aquest aprenentatge amb la comunitat de l’IEB.  Si voleu veure fotos, cliqueu aquí!.