Travessa final 1r GUIAMNLL

L’alumnat de 1r de GUIAMNLL vam fer la travessa de final de curs de M5.
3 dies per les muntanyes de Prades, fent una mitjana de 18 km al dia amb 700-800m de desnivell positiu, passant per la Mussara, Mont-Ral i acabant a Prades.

Per molts, era la primera vegada que caminaven més de dos dies carregats amb les motxilles (i les lones per dormir, el sac, la màrfega, el fogonet…) descobrint zones desconegudes i passant per gorgs que ens permetien refrescar-nos i gaudir de la companyia i de l’espai.

L’alumnat, per grups, va anar guiant trams de cada dia, donant informació interessant de la zona i escollint el camí més apropiat per portar-nos al lloc on pernoctàvem. Vam tenir de tot: des de pèrdues, camins incerts, fortes pujades, baixades que no s’acaben, boira i fred, calor i set.

Al final, tot ha estat part del propi aprenentatge de l’alumnat i, malgrat sempre hi ha coses que poden millorar, entre tots i totes hem aconseguit arribar al punt final, gaudint d’un recorregut i d’uns companys/es i excepcionals!.