Projecte «Fira de l’IEB»

La FIRA DE L’IEB és un esdeveniment de fitness que es porta a terme a la Bàscula, per part de l’alumnat de 2n de CF en el mòdul de M12 (projecte), on participen els grups de 1r de CF de l’IEB i altres Instituts convidats. Per tant, és un projecte intercentre i basat en l’aprenentatge-servei, que els hi suposa un repte important. Aquest esdeveniment esta pensat, dissenyat i portat a terme al 100% per l’alumnat, els quals són els protagonismes del seu aprenentatge en tot moment.
En una primera fase es fan grups de 5 (en totes les línies de CF) i pensen i dissenyen un esdeveniment de fitness, tenint en compte els espais, els pressupost, els participants,
el marketing, etc. Cada grup fa una exposició de la Fira que ha muntat i es fan votacions (alumnat i professorat). Els guanyadors/es de cada línia es posen d’acord per acabar de quadrar la que serà la Fira de l’IEB: acaben d’escollir el que es farà exactament tenint en compte totes les bones pràctiques exposades.
A partir d’aquí, hi ha una segona fase on es creen àrees de treball: els coordinadors/es de la Fira, els de l’àrea de marketing que s’encarregaran de la comunicació, tècnics i
tècniques que dirigiran les activitats de suport musical, control postural, etc.
Per últim, la 3a fase, és la posada en escena de la Fira de l’IEB, on demostren tota la preparació realitzada a classe i tot el que han après en els diferents mòduls del cicle.

Vídeo Promocional de la Fira de l’IEB