Guiatges dinamitzats a l’EAS

L’alumnat de 1r d’EAS, al llarg d’aquest primer trimestre, s’ha estat formant i aprenent aspectes relacionats amb la dinamització de jocs. Entre d’altres, han posat en pràctica els eixos d’animació tot relacionant-los amb el centre d’interès i lligant-los amb un fil conductor.

Hem volgut anar més enllà i fer una sortida al medi natural on el factor principal no és el guiatge (tot i que també està inclòs) sinó que el focus incideix en la dinamització dels jocs durant tot el recorregut amb un eix d’animació que engresca a les persones que hi participen.

Després de vàries sessions practicant jocs i rutes, hem culminat la UF1 amb un guiatge dinamitzat a alumnes de GUIAMNLL i IFE que, gràcies a la seva participació, hem pogut entendre millor  la importància d’una bona preparació i organització, així com d’un eix d’animació que captés l’atenció de tothom al llarg del recorregut (una tasca difícil tenint en compte l’edat dels participants).

Encara ens queda molt per aprendre, les nocions bàsiques estan donades però encara ens falta pràctica. Què més hi haurà preparat al llarg d’aquests dos trimestres?

Ara, baixem la persiana per unes merescudes vacances de d’hivern i tornarem amb les piles ben carregades per encarar tot el que vingui, estem preparats/es!.