Arran de la nova temporada de la sèrie La que se avecina, en què es traslladen a un nou carrer anomenat ‘Contubernio’, arriba la nova sèrie creada pels germans Caballero: Machos Alfa. La sèrie dels germans Alberto i Laura Caballero (La que se avecina, Aquí no hay quien viva i El pueblo), produïda per Contubernio Films, està disponible des del 30 de desembre a la plataforma de Netflix.
L’abolició del patriarcat s’acosta. En plena crisi de la masculinitat, quatre amics de quaranta anys, interpretats per Fele Martínez, Fernando Gil, Raúl Tejón i Gorka Otxoaestan, perden el seu tron, privilegis i identitat. Anys enrere haurien estat mascles alfa al comandament de les seves relacions, la seva feina i la seva vida… Però els ha tocat viure a l’era de la igualtat, en una societat amb noves regles que els colpeja, exposant el seu patetisme. Aquests patiran un canvi al qual han contribuït cinc dones que a la sèrie que estaran representades per les actrius María Hervás, Kira Miró, Paula Gallego, Virginia Rodríguez i Raquel Guerrero.
‘’Machos alfa és prou divertida perquè no deixem de veure-la, sobretot quan els homes del repartiment es veuen cada vegada més impotents davant la forma en què les dones de les seves vides es fan valer’’
Netflix, per fi, s’ha pronunciat sobre una possible segona temporada de Machos Alfa. En aquests moments, no hi ha informació sobre la data de l’estrena de la sèrie. Encara que estiguin confirmats els capítols, potser encara no està entre els seus plans rodar-los a curt termini.
Text: Karen Idema


