Aquest 2022 es tornarà a celebrar la magnífica Fira d’Art de Sitges, que s’havia hagut de suspendre els dos darrers anys a causa de la pandèmia. Aquesta fira sitgetana tan popular, dedicada a l’art contemporani, se celebrarà tres caps de setmana, entre el 5 i el 20 de març.
El gran objectiu d’aquesta és promoure el treball d’artistes plàstics, tallers i col·lectius que vulguin participar en aquesta edició tan especial. Entre tots els participants un jurat n’escull el guanyador.
Duran aquests caps de setmana es programen exposicions, xerrades i tallers infantils, organitzats expressament per a les persones i famílies interessades. A mesura que s’acostin les dates es podrà concretar el format dels actes i si calen adaptacions motivades per la pandèmia.
Carla Camacho i Carla López



