Molt bon tarda.
Jo soc la Nerea Coca, de segon curs del Grau Superior d’Allotjaments Turístics.
Vaig marxar a finals d’agost a Viena, sola, i la meva estada hi ha estat de tres mesos. Ha sigut una gran oportunitat per a mi, ja que he estat convivint amb mi mateixa. Al principi, em feia bastant por, però hi he après a estar i fer les coses sola, a prendre decisions per mi mateixa i a viure en un altre país.
L’ambient laboral, la companyonia i la forma de treballar han estat molt bons, encara que sembli estrany: és totalment diferent del que hi ha a Espanya. No se’m va fer molt complicat incorporar-m’hi, ja que prèviament havia estat en un altre hotel de la mateixa companyia a Sitges, l’Hotel Eurostars de Sitges. Hi havia coses que sí que no les havia vist a l’hotel de Sitges, però me les van ensenyar i, a poc a poc, em vaig anar incorporant a l’equip.
També he après a controlar situacions i els nervis, ja que estar en un altre país és bastant més complicat.
Crec que per a qualsevol persona a qui agradi viatjar i treballar és una gran oportunitat, marxar fora d’Erasmus. Aprens moltes coses noves, tant laborals com de convivència, i també s’obren moltes portes d’oportunitats.



