
I’m the future és el lema de la campanya de la Setmana Verda d’enguany de l’institut. Perquè cada gest importa i tot el que avui fem amb consciència verda, és clau per un futur millor per tots i totes. En el nostre institut són moltes les accions que es fan al llarg de l’any: l’hort ecològic, energia verda amb plaques solars, recollida d’aigua de pluja, reg amb gota a gota, compostador per fer compost per l’hort i el jardí, reciclatge de tòners i d’oli de cuina, hotels d’insectes i parc de flors entre d’altres”.
El gest en què hem pogut contribuir aquests dies, ha estat el de donar una segona vida a aquella roba en bon estat que tenim a casa i que generalment acaba a les escombraries provocant grans tones de residus i la consegüent contaminació del nostre planeta.
La setmana passada va començar la campanya de la Setmana Verda amb activitats de reflexió preparades per l’alumnat de 2n de batxillerat i amb la recollida de roba a tots els nivells del centre: ESO, Batxillerat i Cicles.
El dimarts d’aquesta setmana s’ha celebrat la Fira d’Intercanvi de roba de segona mà. Tots aquells que havien portat alguna peça, van poder mirar i remirar les peces del mercat i emportar-se aquella que li quedés millor. Amb la roba sobrant, farem un taller de costumització el dia de Sant Jordi i la que no utilitzem, es farà arribar a una organització que en pugui fer un bon ús.
L’escola verda i els delegats verds, estem molt contents de l’èxit de la convocatòria i desitgem poder repetir-ho l’any vinent!


