L’institut Joan Ramon Benaprès continua teixint complicitats amb amb centres educatius de diversos punts d’Europa. En aquesta ocasió l’institut va enviar dues professores de cicles formatius d’Erasmus a Praga.
Aquesta vegada dues professores del centre, Maria Muñoz i Clara Torné, van anar vuit dies d’Erasmus a Praga, on es van allotjar en un hotel en què també van treballar i observar la feina que feien les persones dels seus àmbits. L’experiència la consideren molt útil, ja que segons afirmen “quan ets professor de cicles deixes de treballar en el que fas i se t’oblida una mica la teva professió”, per aquest motiu pensen que hauria de ser obligatori aquest Erasmus per al professorat de cicles.
Mentre van estar a Praga van estar treballant als
matins voluntàriament. Únicament havien de ser allà per observar, però elles van preferir estar ajudant i treballant per aprofitar més l’experiència i, també, que els dies es fossin més amens. A les tardes, anaven a visitar la ciutat.
Per aconseguir aquest Erasmus havies de tenir cert nivell d’idiomes, fer una entrevista i entre els voluntaris escolliren al millor candidat. Aquest Erasmus ha estat possible gracies als fons cedits per la Unió Europea.
Text: Mar Eroles, Lucas Serrano i Biel Reinón



