El meu nom és Jeanne i soc de CFGM Cuina, i vull compartir amb vosaltres la meva experiència durant el meu període Erasmus a l’Alguer. Ha estat un viatge d’aprenentatge que no oblidaré.
He tingut la fortuna de ser part de l’hotel Punta Negra, la calidesa i l’amabilitat amb què m’han tractat han estat inigualables, creant un ambient propici per aprendre i créixer.
Aquesta experiència no només m’ha permès desenvolupar les meves habilitats laborals a la cuina, sinó que també m’ha ajudat a madurar professionalment.
Estic infinitament agraïda per totes les vivències i els aprenentatges que aquesta experiència m’ha brindat i estic segura que portaré amb mi cada recepta, cada lliçó apresa i cada record viscut per sempre.
Gràcies, Erasmus, per aquesta inoblidable experiència!


