General

L’alumnat de 4t d’ESO i el de Dietètica visita el Saló de l’Ensenyament

Ahir al matí l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Saló de l’Ensenyament com a tancament de l’orientació acadèmica i professional que s’ha realitzat durant el segon parcial, ja que finalitzen l’etapa obligatòria aquest curs. Durant l’estada al Saló, van poder passejar per dos pavellons, un d’estudis de formació professional i un altre d’estudis d’educació

L’alumnat de 4t d’ESO i el de Dietètica visita el Saló de l’Ensenyament Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut