Visita a l’arxiu municipal de Sant Feliu de Guíxols.

Els alumnes de 1r del departament d’administratiu, han visitat les instal·lacions de l’arxiu municipal de Sant Feliu de Guíxols on l’arxiver Marc ens ha explicat la importància de conservar de forma òptima la memòria i gestió del patrimoni documental guixolenc.

Els alumnes han pogut tocar documents històrics del s. XVI en format pergamí o fotos del s. XX de la rambla de Sant Feliu de Guíxols. Després hem visitat l’arxiu on hem vist part de les més de 25.000 caixes amb documentació que té catalogada el municipi.

L’Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols (AMSFG) és el servei GRATUÏT de l’Ajuntament especialitzat en el tractament, preservació i comunicació de la documentació que genera l’administració local guixolenca en les activitats diàries de govern, gestió del territori i prestació de serveis a la comunitat.

També aplega i gestiona documents d’empreses, entitats i persones que enriqueixen i complementen la visió cultural, social i econòmica de Sant Feliu des de temps remots fins als nostres dies.