Tecnorepte 2017

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Robòtica, han participat al Tecnorepte 2017, celebrat a la Universitat de Girona.

La finalitat del Tecnorepte és llençar un repte cada any adreçat als alumnes d´ESO relacionat amb la Tecnologia que pugui ser atractiu pels joves i que al mateix temps suposi treballar d´una manera diferent alguns dels continguts de la matèria.

En aquesta edició, el disseny del repte s´ha inspirat en el fet que aquest any 2017 serà l´Any Internacional del Turisme Sostenible pel Desenvolupament. El alumnes han creat un efecte encadenat a on promocionen alguns indrets de la població.

Hem gaudit molt d’aquesta experiència i volem felicitar-los per haver participat en aquest projecte!

IMG_20170520_110906

Per veure totes les fotos feu clic a la imatge