Taller d’electricitat pels alumnes del 4rt ESO

Hem preparat el taller d’electricitat per donar a conèixer al alumnes del 4rt d’ESO l’activitat que es realitza al cicle formatiu de grau mitjà d’instal·lacions elèctriques i automàtiques.

Els alumnes han pogut veure uns muntatges pràctics representatius:

• L’energia elèctrica. Corrent continua i corrent alterna.
  • Instal·lacions elèctriques fotovoltaiques. Instal·lacions fotovoltaiques en xarxa i aïllades. Mesura on-line de la producció d’una instal·lació fotovoltaica.
  • Instal·lacions elèctriques interiors a nivell industrial i domèstic.
  • Realització de mesures elèctriques, i verificació d’instal·lacions elèctriques.

Aquest és el primer curs que el cicle formatiu es realitza en modalitat DUAL. Això bàsicament implica que els alumnes realitzen un primer curs al centre amb activitats teòriques i pràctiques, mentre que al segon curs els alumnes realitzen pràctiques remunerades en empreses. De forma que els alumnes estan dos matins al centre, i la resta de dies treballen a l’empresa. Això permetrà millorar la formació i la inserció laboral dels nostres alumnes.

Per més informació podeu consultar la web del departament elèctric:

IMAG0843

IMAG0846