Presentació del treball de recerca d’en Max al Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà

En Max Martínez, alumne de 2n de Batxillerat, presenta el seu treball de recerca sobre intel·ligència artificial al Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà.

Recordem que aquest treball ha estat guardonat amb el premi Fèlix Castañer, atorgat pel Rotay Club Costa Brava, on l’objectiu principal d’aquest premi és escollir cada any un estudiant que destaqui per les seves capacitats i iniciatives així com també pels seus valors intel·lectuals i humans.

A més del diploma, el premi permetrà, a en Max i al seu tutor del treball, realitzar una estada de 4 dies a la ciutat alemanya de Darmstad, ciutat científica d’Alemanya, amb visita guiada als principals centres d’investigació i anàlisis d’enginyeria, aeronàutica, ciències físiques, químiques i recerca nuclear.

Aquí podeu veure un vídeo sobre el seu treball de recerca!

DSC00396a