Max Martínez rep el premi Fèlix Castañer

L’alumne de 2n de Batxillerat, Max Martínez Ruts, rep el premi Fèlix Garcia Castañer.

Aquest premi és un reconeixement de Rotary Club Costa Brava a la joventut, on l’objectiu principal
d’aquest premi és escollir cada any un estudiant que destaqui per les seves capacitats i iniciatives així com també pels seus valors intel·lectuals i humans.

A més a més del diploma que certifica aquest reconeixement, com a premi rebrà una estada pagada de quatre dies a Darmstadt, ciutat científica d’Alemanya, amb visita guiada als principals centres d’investigació i anàlisis d’enginyeria, aeronàutica, ciències físiques, químiques i recerca nuclear.
Anirà acompanyat/da per un professor/a del seu centre educatiu.

El premi ha estat rebut per l’elaboració del treball de recerca sobre Intel·ligència artificial aplicada a la resolució del cub de Rubik. Com a part del treball també ha creat una animació 3D del robot a on es pot veure el seu funcionament. A més, ha simulat els moviments del robot amb el programa matemàtic Geogebra, el que li ha permès fer el càlcul dels angles necessaris perquè el robot fes els moviments correctes.

Un treball magnífic que ha merescut la decisió favorable unànime del jurat!

Enhorabona Max i continua així!

img_20170311_161605

img_20170311_162636