L’alumnat de 4t d’ESO celebra el Five days to dance

L’alumnat de 4t va gaudir de les classes de ball amb la companyia DE LooPERS dance2gether

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Sant Feliu de Guíxols va gaudir la setmana passada d’unes classes de dansa orientada als joves. Els alumnes van estar 4 dies al Pavelló Municipal d’Esports Carles Nadal assajant una dansa contra el canvi climàtic. El divendres 23 de febrer van anar al Teatre municipal Narcís Masferrer i a les 20 h van fer la representació final davant d’unes 400 persones.

Aquesta coreografia la van ballar per intentar conscienciar i capacitar a les persones sobre el medi ambient i per recaptar diners de cara al viatge de final d’estudis. L’alumnat de 4t ho va passar molt bé amb els seus professors de dansa i van demostrar que poden fer el que es proposin fent aquesta coreografia.

En conclusió, la seva opinió del Five days to dance és que ha sigut una experiència magnífica i increïble. Va ser una setmana d’alegria i constància i de treball per part de tots per aconseguir el que van fer en el teatre. Tots els professors, públic i els coreògrafs van estar molt contents del que van obtenir en aquella setmana.

La companyia DE LooPERS va ser creada al 2013 i està formada per en Wilfried van Poppel, l’Amaya Lubeigt, la Clara Munoa, en Jordi Puigdefàbregas i la Sumar. DE LooPERS és un grup molt conegut, ja que viatgen per tot el món, com Valencià, Astúries, Brussel·les, Portugal, Suècia…

Notícia escrita per l’Hugo Flores i en Younes Ouabi de 4t A.