Construcció de robots submarins

Aquest curs, els alumnes de 1r de Batxillerat de Tecnologia, participem al projecte titulat “Taller per a l’atracció i motivació d’escolars a secundària cap a l’enginyeria mitjançant la construcció i operació remota de vehicles submarins (ROVs)”, és una iniciativa de la Plataforma Oceànica de Canàries (PLOCAN), en col·laboració amb el grup ViCOROB (Computer Vision and Robotics Group) de la Universitat de Girona.

Aquest projecte consisteix el construcció de robots submarins operats per control remot (ROVs).

També hem creat una web a on anem explicant tot el procés, la podeu visitar fent clic aquí.

Mentrestant us posem dues petites mostres, les primeres proves de funcionament! I sí, realment funcionen!

ROVS 1
Prova de funcionament de la consola
ROVS 2
Prova de funcionament del robot a l’aigua