El Cine-Filo és una activitat que vincula cinema i educació. Es realitza una tarda al mes, és optativa i ajuda a pujar la qualificació trimestral de l’assignatura.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress