Us han enviat mai al racó de pensar? Ha estat un càstig o una oportunitat? Aquest és un espai on reflexionar, compartir i desenvolupar l’esperit crític. Pensa, i actua en conseqüència!
Sovint examinem la vida, volem comprendre, ens qüestionem els nostres pensaments, busquem fonaments a les nostres idees, pensem… i a vegades, filosofem.


