Som Escola Ambaixadora Mentora del Parlament Europeu

El passat dimecres 8 de novembre, l’alcalde de Salt, Jordi Viñas, juntament amb el regidor d’ensenyament, Adrià Martín, van rebre els alumnes de l’Espriu que aquest any participen en el projecte d’Escola Mentora Ambaixadora del Parlament Europeu. En l’acte, l’alcalde i el regidor els van lliurar els carnets europeus que els certifica com ambaixadors Juniors del Parlament Europeu. Després de l’entrega dels carnets, els alumnes van conèixer de primera mà el funcionament de l’Ajuntament de la localitat. Com a cloenda, van fer un Kahoot amb preguntes sobre el municipi de Salt.

La majoria d’aquest alumnat fa quart d’ESO i cursa les matèries optatives de francès i filosofia. L’institut Salvador Espriu ha estat dins del projecte #EPAS durant tres anys i aquest curs 23-24 és un dels quatre centres de Catalunya que fa de Mentora per a altres Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu #MEPA.